CIFP ZORNOTZA LHII
Probintzia: Bizkaia
Telefonoa: 946730251
e-maila: info@fpzornotza.com

Unibertsitateaz kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beka eta -laguntzak

• 2021-09-02 |

Internazionalizazioa eta ingurugiroa

• 2021-03-02 |

Abenduan zehar enpresen gizarte eta ingurugiro erantzunkizunari buruzko hitzaldiak eman dira. Mondragoi Unibersitatean  gai hauetan aritzen diren lan-taldeak lideratzen dituen Maria Gray britaniarrak, CIFP Zornotza LHII-ko goi mailako ikasleei Enpresen Gizarte Erantzunkizuna eta Ingurugiro kudeaketari buruzko Europar legediari buruz hitzegin die besteak beste.Geroz eta internazionalago den merkatu batera egokitzako asmoz, ikasleek gaztelaniaz eta ingeleraz baita jaso ahal izan dituzte hitzaldiok, eta datorren ikasturtean enpresetako praktikak azterrian egitera animatuz.

BIZKAIKO LH PUBLIKOAREN ORIENTAZIO ETA ATE IREKIEN JARDUNALDIAK

• 2021-03-24 |

Lanbide Heziketari buruzko informazioa jasotzeko beharrari eta sortzen diren zalantzei erantzuteko, Ikaslan Bizkaia Bizkaiko Lanbide Heziketako ikastetxe publikoen sareak bi aste antolatu ditu LHren sektore eta alderdi guztietako galderei erantzun integratua emateko, hainbat jardueraren bidez.

PUBLIKO OROKORRARENTZAKO jardunaldiak. Apirilaren 26ko astean Bizkaiko Lanbide Heziketako ikastetxe publikook lan-arloaren araberako Orientazio Jardunaldiak antolatuko ditugu. Nahi beste lan-arlotan eman daiteke izena, eta helburua Lanbide Heziketa ikasleei, familiei eta gizarteari, oro har, hurbiltzea da.

Saioetan, prestakuntza-arlo bakoitzari buruzko alderdi espezifikoak landuko dira, adibidez: ematen diren moduluen iraupena, modulu motak, irteera profesionalak, etab.
Jardunaldietan parte hartu nahi dutenek apirilaren 20a baino lehen eman behar dute izena formulario honen bidez: https://forms.gle/NvqTdiPTjdm3joCJA

Miguel Altuna LHII-rekin elkarlanean

• 2021-03-01 |

2019-2020 ikasturtean ikastetxeen arteko harremanak eta elkarlanak hobetzeko asmoz proiektu bat jarri genuen martxan Miguel Altuna LHII ikastetxearekin. Ikastetxean kanpo-aterpe bat egin nahi zuten eta gure soldadura eta galdaragintzako ikasleentzat erronka bat izan zitekeela ikusi genuen.

Horrela hasi zen guztia, irakasle taldea diseinua egiten hasi zen eta horrekin batera maketatxo bat egin zen, Bergarakoak gustukoa eta egokia ikusi zuten. Hortik aurrera eskolan egitura guztia egiten hasi ziren, hilabete batzuren ondoren eta baimen guztiak lortu eta gero Bergarara joan ziren ikasle talde bat eta irakasle bat.
Benetan lan bikaina egin dute eta argazkietan ikusten den bezala aterpe eder bat dute orain Bergarako Miguel Altuna LHII n .
Bergarako ikastetxekoak pozik daude eta esker ona adierazi digute. Eta gu ere oso pozik gaude benetako erronkekin ikasleak gaitasun teknikoak eta zeharkakoak lortzen dituztelako. Horrelako ekimenak aberasgarriak dira guztiontzat,
Zorionak eta eskerrikasko 2SC2 taldeari eta taldeko irakasleei.

Covid-19ren aurkako karetak

• 2020/03/28 |

Aste osoan, IƱaki, Iragarne eta Aritz gure lankideak, Tknikatik koordinatuta, gure 3D inprimagailuekin karetak egiten aritu dira ospitaleetarako.

Asteburu honetatik aurrera ekoizpenarekin jarraituko dute. Amorebieta-Etxanoko Udalari emango zaio, eta hark banatuko du aurkezten diren beharren arabera.

Animoak Amorabieta-Etxanoko bizilagun guztiei egun hain gogor hauetan

Karetak egiten

hueco