CIFP ZORNOTZA LHII
e-maila: info@fpzornotza.com

Ekonomia zirkularra - Recymet Systems

• 2021-11-23 |

Ekonomia zirkularreko proiektuarekin jarraituz, “Soldadura eta Galdaragintza” eta “Eraikuntza Metalikoetako” ikasleekin Recymet Systems enpresa bisitatzera joan gara, hondakinen kudeaketa on batek duen garrantziaz jabetzera. Aitor Sillonizek hondakin metalikoen birziklapenari buruzko hitzaldi interesgarri bat eman digu eta ondoren instalazioak bisitatu ditugu.

Guraso bilerak

• 2021-10-22 |

Urtero ikasturtearen hasieran ohi dugun bezala, aurten ere zuen eta ikastetxeko tutoreen arteko bilera batzuk antolatu ditugu, helburu bi hauekin: batetik, ongietorria egiteko eta elkarren berri izateko; eta, bestetik, ikasturtearen bilakaera azaltzeko.

Bilerak urriaren 27an (asteazkena) egingo dira, hurrengo ordutegietan:

Mantentze lan elektromekanikoak 18:00
Mekatronika industriala  18:00
Soldadura eta galdaragintza  18:00

Eraikuntza metalikoak

Merkataritza jarduerak 18:15
Erizaintzako zaintza osagarriak 18:15
Mikroinformatika sistemak eta sareak 18:30
Web aplikazioen garapena 18:30

Zornotza LHII EuskoSkills-n

• 2021-10-19 |

Iker Gezuraga Priegue Eraikuntza metalikoetako goi-mailako 2. zikloko ikasleak soldadura modalitatean parte hartuko du.

Topaketa horietan lurralde osoko ikasleek parte hartzen dute, eta Ficoban (Irungo erakustazokan) egingo dira, urriaren 19tik 21ra, biak barne.

Animo Iker!!!

Zornotzako Udalarekin Elkarlanean

• 2021-09-30 |

Estibaliz Martiartu, Amorebieta-Exanoko Sustapen ekonomiko eta Enplegu zinegotzia eta  Ramiro Garcia, udaletxeko aholkularia,  ikastetxean  izan ditugu Goi Mailako Eraikuntza Metalikoko ikaslei erronka bat proposatuz.

Datorren urtean ospatuko den enplegu azokarako informazio panelak erakitzea proposatu digute.  Eraikuntza metalikoko bigarren mailakoak diseinua  eta dokumentazioa prestatuko dute eta lehenengo mailakoek  ikastetxeko tailerrean gauzatuko dute.

kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beka eta -laguntzak

• 2021-09-02 |

hueco